Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
מהדורה: | 2η έκδ. |
נושאים: |
פריטים דומים
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
מאת: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
יצא לאור: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
מאת: Μεγαλόφωνος, Συμεών
יצא לאור: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
מאת: Συνδουκάς, Φώτης
יצא לאור: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
מאת: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
יצא לאור: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
מאת: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
יצא לאור: (2006)