Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
ανά: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Έκδοση: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
ανά: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Έκδοση: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
ανά: Συνδουκάς, Φώτης
Έκδοση: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
ανά: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Έκδοση: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
ανά: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Έκδοση: (2006)