Παιδική ηλικία /

Η αναφορά στην παιδική ηλικία φέρνει στο νου αντιφάσεις που είναι κοινές τόσο για τον καθημερινό όσο και για τον επιστημονικό λόγο: το παιδί είναι οικείο αλλά και ταυτόχρονα ξένο, γνώριμο αλλά και διαφορετικό, πηγή νοσταλγίας αλλά και τραύματος, απροστάτευτο αλλά ταυτόχρονα και απειλητικό. Η παιδική...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Aries, Philippe, 1914-1984 (Συγγραφέας), Piaget, Jean, 1896-1980 (Συγγραφέας), Freud, Sigmund, 1856-1939 (Συγγραφέας), Postman, Neil (Συγγραφέας), Elias, Norbert, 1897-1990 (Συγγραφέας), Παπαδιαμάντης, Αλέξανδρος, 1851-1911 (Συγγραφέας), Φράγκου, Ζωή Σ. (Συγγραφέας), Μακκάς, Γεώργιος Ν., 1877-1946 (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Μακρυνιώτη, Δήμητρα, 1954- (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Multiple
Έκδοση: Αθήνα : Νήσος, 2001.
Έκδοση:2η έκδ.
Σειρά:Υλικά ; 5
Θέματα:
LEADER 03736nam a22004337a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20220130010648.0
008 191202s2001 gr |||erb||| 000 0 gre d
999 |c 75402  |d 75402 
020 |a 960-7711-09-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h mul 
082 0 4 |a 305.23 
130 0 |9 140174  |a Παιδική ηλικία 
245 1 0 |a Παιδική ηλικία /  |c κείμενα Ph. Aries...[κ.ά.] ; επιμέλεια Δήμητρα Μακρυνιώτη. 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Αθήνα :   |b Νήσος,  |c 2001. 
300 |a 549 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Υλικά ;  |v 5 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
520 |a Η αναφορά στην παιδική ηλικία φέρνει στο νου αντιφάσεις που είναι κοινές τόσο για τον καθημερινό όσο και για τον επιστημονικό λόγο: το παιδί είναι οικείο αλλά και ταυτόχρονα ξένο, γνώριμο αλλά και διαφορετικό, πηγή νοσταλγίας αλλά και τραύματος, απροστάτευτο αλλά ταυτόχρονα και απειλητικό. Η παιδική ηλικία, αν και συνιστά μια δεδομένη περίοδο στη ζωή του ανθρώπου, αντιμετωπίζεται ως κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Το γνώρισμα του προσωρινού απαλύνει την απειλή του ανοίκειου και του διαφορετικού και υποδηλώνει την αναμενόμενη μελλοντική προσαρμογή και συμμόρφωσή της στα εκάστοτε κοινωνικά δεδομένα. Η θεώρηση του παιδιού ως διαφορετικού θέτει για τις κοινωνικές επιστήμες δύο κυρίως αιτήματα: α) τη διατύπωση μιας θεωρίας περί διαφορετικότητας, προκειμένου να εντοπιστεί και να ερμηνευτεί το διαφορετικό και β) τη διατύπωση μιας θεωρίας ικανής να ενσωματώνει τη διαφορά και την ιδιαιτερότητα σε μια ευρύτερη τάξη πραγμάτων, όπως αυτή αντιπροσωπεύεται από την κοινωνία των ενηλίκων. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 140176  |a Παιδιά   |x Κοινωνικές συνθήκες 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 66212  |a Παιδιά  |x Ανάπτυξη 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 66948  |a Παιδιά και κοινωνία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 68242  |a Παιδιά  |x Δικαιώματα 
650 7 |a Γονείς και παιδιά  |x Ψυχολογία  |9 66567 
700 1 |4 aut  |a Aries, Philippe,  |d 1914-1984  |9 140177 
700 1 |4 aut  |9 47206  |a Piaget, Jean,  |d 1896-1980 
700 1 |4 aut  |9 47355  |a Freud, Sigmund,  |d 1856-1939 
700 1 |4 aut  |9 47099  |a Postman, Neil 
700 1 |4 aut  |9 45039  |a Elias, Norbert,  |d 1897-1990 
700 1 |4 aut  |9 3929  |a Παπαδιαμάντης, Αλέξανδρος,  |d 1851-1911 
700 1 |4 aut  |9 34601  |a Φράγκου, Ζωή Σ. 
700 1 |4 aut  |9 17206  |a Μακκάς, Γεώργιος Ν.,  |d 1877-1946 
700 1 |4 edt  |9 45581  |a Μακρυνιώτη, Δήμητρα,  |d 1954- 
700 1 |4 crr  |9 10824  |a Μπουκάλα, Αρετή 
710 2 |4 pbl  |9 27666  |a Νήσος 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 305_230000000000000_ΠΑΙ  |7 0  |9 95988  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-12-02  |e Δωρεά  |i 18972019  |l 1  |o 305.23 ΠΑΙ  |p 18972019  |r 2021-11-19  |s 2021-11-12  |w 2019-12-02  |y BK