Παιδική ηλικία /

Η αναφορά στην παιδική ηλικία φέρνει στο νου αντιφάσεις που είναι κοινές τόσο για τον καθημερινό όσο και για τον επιστημονικό λόγο: το παιδί είναι οικείο αλλά και ταυτόχρονα ξένο, γνώριμο αλλά και διαφορετικό, πηγή νοσταλγίας αλλά και τραύματος, απροστάτευτο αλλά ταυτόχρονα και απειλητικό. Η παιδική...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Aries, Philippe, 1914-1984 (Συγγραφέας), Piaget, Jean, 1896-1980 (Συγγραφέας), Freud, Sigmund, 1856-1939 (Συγγραφέας), Postman, Neil (Συγγραφέας), Elias, Norbert, 1897-1990 (Συγγραφέας), Παπαδιαμάντης, Αλέξανδρος, 1851-1911 (Συγγραφέας), Φράγκου, Ζωή Σ. (Συγγραφέας), Μακκάς, Γεώργιος Ν., 1877-1946 (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Μακρυνιώτη, Δήμητρα, 1954- (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Multiple
Έκδοση: Αθήνα : Νήσος, 2001.
Έκδοση:2η έκδ.
Σειρά:Υλικά ; 5
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Η αναφορά στην παιδική ηλικία φέρνει στο νου αντιφάσεις που είναι κοινές τόσο για τον καθημερινό όσο και για τον επιστημονικό λόγο: το παιδί είναι οικείο αλλά και ταυτόχρονα ξένο, γνώριμο αλλά και διαφορετικό, πηγή νοσταλγίας αλλά και τραύματος, απροστάτευτο αλλά ταυτόχρονα και απειλητικό. Η παιδική ηλικία, αν και συνιστά μια δεδομένη περίοδο στη ζωή του ανθρώπου, αντιμετωπίζεται ως κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Το γνώρισμα του προσωρινού απαλύνει την απειλή του ανοίκειου και του διαφορετικού και υποδηλώνει την αναμενόμενη μελλοντική προσαρμογή και συμμόρφωσή της στα εκάστοτε κοινωνικά δεδομένα. Η θεώρηση του παιδιού ως διαφορετικού θέτει για τις κοινωνικές επιστήμες δύο κυρίως αιτήματα: α) τη διατύπωση μιας θεωρίας περί διαφορετικότητας, προκειμένου να εντοπιστεί και να ερμηνευτεί το διαφορετικό και β) τη διατύπωση μιας θεωρίας ικανής να ενσωματώνει τη διαφορά και την ιδιαιτερότητα σε μια ευρύτερη τάξη πραγμάτων, όπως αυτή αντιπροσωπεύεται από την κοινωνία των ενηλίκων.
Φυσική περιγραφή:549 σ. ; 21 εκ.
Βιβλιογραφία:Περιέχει βιβλιογραφία.
ISBN:960-7711-09-2