Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /
Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | |
---|---|
Tác giả khác: | , |
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek English |
Được phát hành: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Παρατηρητής,
[198-].
|
Loạt: | Εκπαίδευση και κοινωνία ;
3 |
Những chủ đề: |
Tóm tắt: | Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης... |
---|---|
Mô tả sách: | Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές |
Mô tả vật lý: | 418 σ. ; 21 εκ. |
số ISBN: | 960-260-194-9 |