Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /
Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
अन्य लेखक: | , |
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek English |
प्रकाशित: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Παρατηρητής,
[198-].
|
श्रृंखला: | Εκπαίδευση και κοινωνία ;
3 |
विषय: |
सारांश: | Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης... |
---|---|
वस्तु वर्णन: | Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές |
भौतिक वर्णन: | 418 σ. ; 21 εκ. |
आईएसबीएन: | 960-260-194-9 |