Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης /

Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογία...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Banks, Oliver T. (Συγγραφέας)
Outros autores: Δαρβέρης, Τάσος, 1944- (Μεταφραστής), Ράσης, Σπύρος Π., 1945-2010 (Επιμελητής έκδοσης)
Formato: Libro
Idioma:Greek
English
Publicado: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Παρατηρητής, [198-].
Series:Εκπαίδευση και κοινωνία ; 3
Θέματα:
Descripción
Περίληψη:Ζητήματα που έχουν θεωρηθεί δεδομένα, από την παλία κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, -όπως ο τρόπος με τον οποίο αποκτάται η γνώση, και το πως μεταδίδεται σε σχολεία ή τάξεις, γίνονται τώρα οι κυρίες περιοχές προβλημάτων της νέας κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης που αυτοθεωρείται τμήμα της κοινωνιολογίας της γνώσης...
descrición da copia:Το βιβλίο είναι χωρίς ατελές
Descrición Física:418 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-260-194-9