Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες : σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης /
Η σειρά Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες απευθύνεται σε φοιτητές Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλους ειδικούς επιστήμονες που εργάζονται στο χώρο της Ειδικής ή της Γενικής Εκπαίδευσης.Βασικοί στόχοι της σειράς είναι:α) η ενημέρ...
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2003-2010.
|
Wydanie: | 5η εκδ. |
Hasła przedmiotowe: |
LEADER | 04012nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20201108000954.0 | ||
008 | 190830m20032010gr a|||f b||| 001 0 gre d | ||
020 | |a 960-91516-1-2 |q τ.1 | ||
020 | |a 960-91516-2-0 |q τ.2 | ||
020 | |a 960-91516-0-4 |q set | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 371.9 |
100 | |4 aut |9 69914 |a Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα | ||
245 | 1 | 0 | |a Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες : |b σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης / |c Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου. |
250 | |a 5η εκδ. | ||
260 | |a Αθήνα : |b Ατραπός, |c 2003-2010. | ||
300 | |a 2 τ. : |b εικ., πίν. ; |c 24 εκ. | ||
505 | 0 | |a τ.1. Σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης -- τ.2. Νοητική υστέρηση ψυχολογική κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση | |
520 | |a Η σειρά Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες απευθύνεται σε φοιτητές Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλους ειδικούς επιστήμονες που εργάζονται στο χώρο της Ειδικής ή της Γενικής Εκπαίδευσης.Βασικοί στόχοι της σειράς είναι:α) η ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση του αναγνώστη στα σύγχρονα θέματα και προβλήματα της ειδικής Αγωγής(τόμος Α').β)η προετοιμασία του για την ειδική υποστήριξη των ατόμων με ειδικές ανάγκς και της οικογενείας τους(τόμος Α'-Ε').γ)η εκπαίδευση τους σε θέματα εντόπισης, αξιολόγησης και έγκαιρης παρέμβασης στα πλαίσια των συνηθισμένων και των ειδικών προγραμμάτων του ελληνικού σχολείου(τόμοι Β-Ε').Το έργο αποτελείται από πέντε τόμους, τόμος Α':Σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης.Τόμος Β':Νοητική υστέρηση,τόμος Γ':Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Τόμος Δ':Αισθητηριακά προβλήματα-ειδικές δυνατότητες, Τόμος Ε':Προβλήματα Συμπεριφοράς. | ||
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 66938 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 143074 |a Έφηβοι με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 59580 |a Ειδική αγωγή | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 67762 |a Νοητική υστέρηση |x Εκπαίδευση | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 67778 |a Μάθηση, Δυσκολίες της | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 70283 |a Ειδική αγωγή |x Σπουδή και διδασκαλία | |
700 | |a Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα |t Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες |9 137836 | ||
710 | 2 | |4 pbl |9 28292 |a Ατραπός | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 74207 |d 74207 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_900000000000000_ΠΟΛ |7 0 |9 94621 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-09-17 |e Δωρεά Ελένη Νικολαΐδου |h τ.1 |i 05462019 |l 4 |o 371.9 ΠΟΛ |p 05462019 |r 2021-12-20 |s 2021-11-19 |w 2019-09-17 |y BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |7 0 |9 99263 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-11-08 |e Δωρεά Ελισάβετ Πτση |h τ.2 |i 15932020 |l 2 |o 371.9 ΠΟΛ |p 15932020 |r 2021-11-19 |s 2021-10-19 |w 2020-11-08 |y BK |