Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες : σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης /

Η σειρά Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες απευθύνεται σε φοιτητές Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλους ειδικούς επιστήμονες που εργάζονται στο χώρο της Ειδικής ή της Γενικής Εκπαίδευσης.Βασικοί στόχοι της σειράς είναι:α) η ενημέρ...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Ατραπός, 2003-2010.
Wydanie:5η εκδ.
Hasła przedmiotowe:
LEADER 04012nam a22003497a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20201108000954.0
008 190830m20032010gr a|||f b||| 001 0 gre d
020 |a 960-91516-1-2  |q τ.1 
020 |a 960-91516-2-0  |q τ.2 
020 |a 960-91516-0-4  |q set 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 371.9 
100 |4 aut  |9 69914  |a Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα 
245 1 0 |a Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες :  |b σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης /  |c Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου. 
250 |a 5η εκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Ατραπός,   |c 2003-2010. 
300 |a 2 τ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
505 0 |a τ.1. Σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης -- τ.2. Νοητική υστέρηση ψυχολογική κοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση 
520 |a Η σειρά Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες απευθύνεται σε φοιτητές Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και άλλους ειδικούς επιστήμονες που εργάζονται στο χώρο της Ειδικής ή της Γενικής Εκπαίδευσης.Βασικοί στόχοι της σειράς είναι:α) η ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση του αναγνώστη στα σύγχρονα θέματα και προβλήματα της ειδικής Αγωγής(τόμος Α').β)η προετοιμασία του για την ειδική υποστήριξη των ατόμων με ειδικές ανάγκς και της οικογενείας τους(τόμος Α'-Ε').γ)η εκπαίδευση τους σε θέματα εντόπισης, αξιολόγησης και έγκαιρης παρέμβασης στα πλαίσια των συνηθισμένων και των ειδικών προγραμμάτων του ελληνικού σχολείου(τόμοι Β-Ε').Το έργο αποτελείται από πέντε τόμους, τόμος Α':Σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης.Τόμος Β':Νοητική υστέρηση,τόμος Γ':Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Τόμος Δ':Αισθητηριακά προβλήματα-ειδικές δυνατότητες, Τόμος Ε':Προβλήματα Συμπεριφοράς. 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 66938  |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 143074  |a Έφηβοι με ειδικές ανάγκες   |x Εκπαίδευση  
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 59580  |a Ειδική αγωγή 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 67762  |a Νοητική υστέρηση  |x Εκπαίδευση 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 67778  |a Μάθηση, Δυσκολίες της 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 70283  |a Ειδική αγωγή   |x Σπουδή και διδασκαλία  
700 |a Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα  |t Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες  |9 137836 
710 2 |4 pbl  |9 28292  |a Ατραπός 
942 |c BK 
999 |c 74207  |d 74207 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_900000000000000_ΠΟΛ  |7 0  |9 94621  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-09-17  |e Δωρεά Ελένη Νικολαΐδου  |h τ.1  |i 05462019  |l 4  |o 371.9 ΠΟΛ  |p 05462019  |r 2021-12-20  |s 2021-11-19  |w 2019-09-17  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |7 0  |9 99263  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-08  |e Δωρεά Ελισάβετ Πτση  |h τ.2  |i 15932020  |l 2  |o 371.9 ΠΟΛ  |p 15932020  |r 2021-11-19  |s 2021-10-19  |w 2020-11-08  |y BK