Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες /
Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Ζυγός,
2017.
|
Θέματα: |
LEADER | 03570nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20191001221052.0 | ||
008 | 190827s2017 gr ||||g |||| 00| 0 gre d | ||
020 | |a 978-618-5063-34-4 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 371.9 |
100 | 1 | |4 aut |9 20600 |a Νοβάκος, Ιωάννης | |
240 | 1 | 0 | |a Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες |
245 | 1 | 0 | |a Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες / |c Ιωάννης Νικ. Νοβάκος |
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Εκδόσεις Ζυγός, |c 2017. | ||
300 | |a 358 σ. ; |c 24 εκ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό συνεπικουρικά διδακτικό εργαλείο, που η χρήση και αξιοποίησή του, δΰναται να συντελέσει ευεργετικά στη διδασκαλία των ατόμων αυτών. ΠΊε τον τρόπο αυτό, αντιλαμβανόμαστε ότι ο υπολογιστής μετατρέπεται σ' ένα ελκυστικό ψηφιακό μέσο για τους μαθητές με γνωστικές δυσχέρειες και αδυναμίες, καθώς λειτουργεί συμπληρωματικά της συμβατικής διδασκαλίας, παρέχοντας οπτικοποίηση στο περιεχόμενο των γνωστικών αντικειμένων. Η βασικότερη, ωστόσο, συνεισφορά τηδ υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία τη5 συγκεκριμένης ομάδας παιδιών, συνίστατοι, στη δημιουργία και διαμόρφωση ενόδ ευχάριστου διδακτικού περιβάλλοντος, που ενεργοποιεί τα εν υπνώσει κίνητρό τους γιο μάθηση. | ||
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 57076 |a Άτομα με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 63335 |a Ηλεκτρονικοί υπολογιστές |x Σπουδή και διδασκαλία | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 69753 |a Άτομα με μαθησιακές δυσκολίες |x Εκπαίδευση | |
700 | 1 | |a Νοβάκος, Ιωάννης |t Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες |9 137775 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 74146 |d 74146 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 371_900000000000000_ΝΟΒ |7 0 |9 94357 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-08-27 |e Δωρεά Ιωάννης Νικ. Νοβάκος |i 128442017 |l 1 |o 371.9 ΝΟΒ |p 128442017 |r 2022-03-11 |s 2022-03-03 |w 2019-08-27 |y BK |