Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες /

Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Νοβάκος, Ιωάννης (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Ζυγός, 2017.
Θέματα:
LEADER 03570nam a22002657a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001221052.0
008 190827s2017 gr ||||g |||| 00| 0 gre d
020 |a 978-618-5063-34-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |9 20600  |a Νοβάκος, Ιωάννης 
240 1 0 |a Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες 
245 1 0 |a Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες /  |c Ιωάννης Νικ. Νοβάκος 
260 |a Θεσσαλονίκη :   |b Εκδόσεις Ζυγός,   |c 2017. 
300 |a 358 σ. ;   |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό συνεπικουρικά διδακτικό εργαλείο, που η χρήση και αξιοποίησή του, δΰναται να συντελέσει ευεργετικά στη διδασκαλία των ατόμων αυτών. ΠΊε τον τρόπο αυτό, αντιλαμβανόμαστε ότι ο υπολογιστής μετατρέπεται σ' ένα ελκυστικό ψηφιακό μέσο για τους μαθητές με γνωστικές δυσχέρειες και αδυναμίες, καθώς λειτουργεί συμπληρωματικά της συμβατικής διδασκαλίας, παρέχοντας οπτικοποίηση στο περιεχόμενο των γνωστικών αντικειμένων. Η βασικότερη, ωστόσο, συνεισφορά τηδ υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία τη5 συγκεκριμένης ομάδας παιδιών, συνίστατοι, στη δημιουργία και διαμόρφωση ενόδ ευχάριστου διδακτικού περιβάλλοντος, που ενεργοποιεί τα εν υπνώσει κίνητρό τους γιο μάθηση.  
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 57076  |a Άτομα με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63335  |a Ηλεκτρονικοί υπολογιστές  |x Σπουδή και διδασκαλία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 69753  |a Άτομα με μαθησιακές δυσκολίες  |x Εκπαίδευση 
700 1 |a Νοβάκος, Ιωάννης  |t Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες  |9 137775 
942 |c BK 
999 |c 74146  |d 74146 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_900000000000000_ΝΟΒ  |7 0  |9 94357  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-08-27  |e Δωρεά Ιωάννης Νικ. Νοβάκος  |i 128442017  |l 1  |o 371.9 ΝΟΒ  |p 128442017  |r 2022-03-11  |s 2022-03-03  |w 2019-08-27  |y BK