Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες /
Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Ζυγός,
2017.
|
| Θέματα: |
| Περίληψη: | Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό συνεπικουρικά διδακτικό εργαλείο, που η χρήση και αξιοποίησή του, δΰναται να συντελέσει ευεργετικά στη διδασκαλία των ατόμων αυτών. ΠΊε τον τρόπο αυτό, αντιλαμβανόμαστε ότι ο υπολογιστής μετατρέπεται σ' ένα ελκυστικό ψηφιακό μέσο για τους μαθητές με γνωστικές δυσχέρειες και αδυναμίες, καθώς λειτουργεί συμπληρωματικά της συμβατικής διδασκαλίας, παρέχοντας οπτικοποίηση στο περιεχόμενο των γνωστικών αντικειμένων. Η βασικότερη, ωστόσο, συνεισφορά τηδ υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία τη5 συγκεκριμένης ομάδας παιδιών, συνίστατοι, στη δημιουργία και διαμόρφωση ενόδ ευχάριστου διδακτικού περιβάλλοντος, που ενεργοποιεί τα εν υπνώσει κίνητρό τους γιο μάθηση. |
|---|---|
| Φυσική περιγραφή: | 358 σ. ; 24 εκ. |
| Βιβλιογραφία: | Περιέχει βιβλιογραφία |
| ISBN: | 978-618-5063-34-4 |