Η συμβολή της υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσχέρειες /

Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Νοβάκος, Ιωάννης (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Ζυγός, 2017.
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Στο προκείμενο εγχειρίδιο, επιχειρούμε νο πραγματευτούμε και να I διερευνήσουμε εκτενώε και σχοινοτενώδ τι*ι συμβολή τη$ υπολογιστικήδ τεχνολογίας στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Γενικότερα, διακριβώνουμε ότι η υπολογιστική τεχνολογία συνιστό ένα τελεσφόρο και καταλυτικό συνεπικουρικά διδακτικό εργαλείο, που η χρήση και αξιοποίησή του, δΰναται να συντελέσει ευεργετικά στη διδασκαλία των ατόμων αυτών. ΠΊε τον τρόπο αυτό, αντιλαμβανόμαστε ότι ο υπολογιστής μετατρέπεται σ' ένα ελκυστικό ψηφιακό μέσο για τους μαθητές με γνωστικές δυσχέρειες και αδυναμίες, καθώς λειτουργεί συμπληρωματικά της συμβατικής διδασκαλίας, παρέχοντας οπτικοποίηση στο περιεχόμενο των γνωστικών αντικειμένων. Η βασικότερη, ωστόσο, συνεισφορά τηδ υπολογιστικής τεχνολογίας στη διδασκαλία τη5 συγκεκριμένης ομάδας παιδιών, συνίστατοι, στη δημιουργία και διαμόρφωση ενόδ ευχάριστου διδακτικού περιβάλλοντος, που ενεργοποιεί τα εν υπνώσει κίνητρό τους γιο μάθηση.
Φυσική περιγραφή:358 σ. ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-618-5063-34-4