Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία /

Ο σύγχρονος κόσμος σημαδεύεται από μια πρωτοφανή έκρηξη των επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ και οι νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή των ατόμων, των ομάδων και των κοινωνιών. Παρέχουν μια αδιάλειπτη ροή πληροφοριών, εικόνων και παραστάσεων. Καταργούν τις αποστ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Βρύζας, Κωνσταντίνος (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Βάνιας, 1997.
Θέματα:
LEADER 04174nam a22002777a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001221052.0
008 190827s1997 gr f|||grb||| 000 0 gre d
020 |a 960-288-048-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 302.23 
100 1 |4 aut  |9 69744  |a Βρύζας, Κωνσταντίνος 
240 1 0 |a Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία 
245 1 0 |a Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία /  |c Κωνσταντίνος Βρύζας. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Εκδόσεις Βάνιας,  |c 1997. 
300 |a 163 σ. :  |b πίν. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
520 |a Ο σύγχρονος κόσμος σημαδεύεται από μια πρωτοφανή έκρηξη των επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ και οι νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή των ατόμων, των ομάδων και των κοινωνιών. Παρέχουν μια αδιάλειπτη ροή πληροφοριών, εικόνων και παραστάσεων. Καταργούν τις αποστάσεις, τροποποιούν τις έννοιες του χώρου και του χρόνου, αναπλάθουν το πραγματικό και κατασκευάζουν έναν κόσμο ομοιωμάτων. Η σημασία της μαζικής επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα μεγάλη στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Στις σημερινές συνθήκες τα ΜΜΕ και ιδιαίτερα η τηλεόραση μεταδίδουν στα παιδιά πολύ περισσότερες πληροφορίες απ' ό,τι η οικογένεια και το σχολείο. Προσφέρουν γνώσεις, ενημέρωση, ψυχαγωγία αλλά και αξίες, τρόπους ζωής και συμπεριφοράς, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό αποφασιστικά στην κοινωνικοποίησή τους. Αν και πρόκειται, συχνά, για γνώσεις επιφανειακές, για πληροφόρηση σχηματική ή προσανατολισμένη, για ψυχαγωγία χαμηλού επιπέδου, και για κυρίαρχες αξίες και παραστάσεις, τα ΜΜΕ με την κατάλληλη αξιοποίηση μπορούν να γίνουν όργανο πολιτισμού και εργαλείο μάθησης. Το βιβλίο αυτό, περιέχει μια σειρά εργασιών που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, με αντικείμενο, τη σχέση ανάμεσα στο παιδί και την τηλεόραση (παιδικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, τηλεοπτική βία, παιδική τηλεοπτική διαφήμιση), προβλήματα μεθοδολογίας όσον αφορά τη σχέση παιδί/τηλεόραση, καθώς και τη χρησιμοποίηση των Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία. (Από τον πρόλογο της έκδοσης) 
650 4 |2 GR-kkKDBK  |9 54796  |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης και παιδιά 
650 4 |2 GR-kkKDBK  |9 67783  |a Τηλεόραση και παιδιά 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 56275  |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης  |x Κοινωνικές απόψεις 
700 1 |a Βρύζας, Κωνσταντίνος  |t Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία  |9 137770 
710 2 |4 pbl  |9 26782  |a Βάνιας 
942 |c BK 
999 |c 74141  |d 74141 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 302_230000000000000_ΒΡΥ  |7 0  |9 94349  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-08-27  |e Δωρεά Παναγιώτη Μαυρίδη  |i 00902019  |l 0  |o 302.23 ΒΡΥ  |p 00902019  |r 2019-08-27  |w 2019-08-27  |y BK