Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού /

Το βιβλίο "Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού" είναι καρπός μελέτης, έρευνας και διδασκαλίας πολλών χρόνων γύρω από τέσσερα βασικά θέματα, που αποτελούν και τα αντίστοιχα κεφάλαια στην παρούσα εργασία: Το λαϊκό παραμύθι, Το έντεχνο παραμύθι, Το παραμύθι στο σπίτι, Το παραμύθι στο σχολείο. Έτ...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ., 1941- (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Εκδόσεις Καστανιώτη, 1997.
Izdanje:4η έκδ.
Serija:Βασική βιβλιοθήκη προσχολικής εκπαίδευσης ; 9.
Teme:
LEADER 03947nam a22003257a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191016093917.0
008 190827s1997 gr |||grb||| 001 0 gre d
999 |c 74139  |d 74139 
020 |a 978-960-03-1846-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 398.2 
100 1 |4 aut  |9 42996  |a Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ.,  |d 1941- 
240 1 0 |a Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού 
245 1 0 |a Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού /  |c Β. Δ. Αναγνωστόπουλος. 
250 |a 4η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Καστανιώτη,  |c 1997. 
300 |a 259 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Βασική βιβλιοθήκη προσχολικής εκπαίδευσης ;  |v 9. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήρια. 
520 |a Το βιβλίο "Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού" είναι καρπός μελέτης, έρευνας και διδασκαλίας πολλών χρόνων γύρω από τέσσερα βασικά θέματα, που αποτελούν και τα αντίστοιχα κεφάλαια στην παρούσα εργασία: Το λαϊκό παραμύθι, Το έντεχνο παραμύθι, Το παραμύθι στο σπίτι, Το παραμύθι στο σχολείο. Έτσι ο αναγνώστης έχει μια ολοκληρωμένη και σφαιρική εικόνα του θέματος μέσα από μια σύγχρονη ιστορικοφιλολογική εξέταση. Κι όσο κι αν φαίνεται παράξενο, το παραμύθι τελικά βρήκε στέγη και ζεστασιά στο σχολείο και σε προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης, στο πρόγραμμα "Μελίνα", στο "ολοήμερο" σχολείο, σε παιδικά κέντρα και εργαστήρια, σε παιχνιδοβιβλιοθήκες κ.ά. Αυτός είναι και ο λόγος που δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο τελευταίο κεφάλαιο, όπου προτείνονται τρόποι και μορφές αξιοποίησης του παραμυθιού στα προγράμματα αυτά. Είναι αυτονόητο ότι το βιβλίο "Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού" ενδιαφέρει νηπιαγωγούς, βρεφονηπιοκόμους, δασκάλους, γονείς, φοιτητές και σπουδαστές, καθώς και όσους εργάζονται σε προγράμματα εμψύχωσης και δημιουργικής απασχόλησης, σε παιδικά κέντρα κ.λ.π. Το παραμύθι μπορεί στην εποχή μας να έχασε την αίγλη του τζακιού, δεν έχασε όμως τη δύναμη να γεννάει όνειρα. Κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. 
650 4 |2 GR-kkKDBK  |9 67222  |a Παραμύθια  |z Ελλάδα 
650 4 |2 GR-kkKDBK  |9 67999  |a Παραμύθια  |x Ιστορία και κριτική 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63626  |a Παραμύθι στην εκπαίδευση 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 69793  |a Αφήγηση μύθων και παραμυθιών 
650 7 |9 69794  |a Λαϊκή λογοτεχνία  |z Ελλάδα 
700 1 |a Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ.,  |d 1941-  |t Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού  |9 137768 
710 2 |4 pbl  |9 26797  |a Καστανιώτης 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 398_200000000000000_ΑΝΑ  |7 0  |9 94346  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-08-27  |e Δωρεά Παναγιώτη Μαυρίδη  |i 01232019  |l 1  |o 398.2 ΑΝΑ  |p 01232019  |r 2021-05-25  |s 2021-05-11  |w 2019-08-27  |y BK