Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...
Na minha lista:
Autor principal: | Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκη,
2005.
|
coleção: | Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Ιστορία, μουσείο και σχολείο : θέματα και παρατηρήσεις στοιχείων μουσειακής διδακτικής και μουσειακών επισκέψεων σε διασύνδεση με το μάθημα της ιστορίας και της αισθητικής παιδείας /
por: Ανδρέου, Αντρέας Π., 1961-
Publicado em: (1996) -
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
por: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, et al.
Publicado em: (1988) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
por: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Publicado em: (2017) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
por: Καραδήμος, Δημήτριος
Publicado em: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Publicado em: (2007)