Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκη,
2005.
|
Σειρά: | Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ιστορία, μουσείο και σχολείο : θέματα και παρατηρήσεις στοιχείων μουσειακής διδακτικής και μουσειακών επισκέψεων σε διασύνδεση με το μάθημα της ιστορίας και της αισθητικής παιδείας /
ανά: Ανδρέου, Αντρέας Π., 1961-
Έκδοση: (1996) -
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
ανά: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, κ.ά.
Έκδοση: (1988) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
ανά: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Έκδοση: (2017) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
ανά: Καραδήμος, Δημήτριος
Έκδοση: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Έκδοση: (2007)