Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...
Zapisane w:
1. autor: | Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία (Autor) |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκη,
2005.
|
Seria: | Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
|
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Ιστορία, μουσείο και σχολείο : θέματα και παρατηρήσεις στοιχείων μουσειακής διδακτικής και μουσειακών επισκέψεων σε διασύνδεση με το μάθημα της ιστορίας και της αισθητικής παιδείας /
od: Ανδρέου, Αντρέας Π., 1961-
Wydane: (1996) -
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
od: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, i wsp.
Wydane: (1988) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
od: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Wydane: (2017) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
od: Καραδήμος, Δημήτριος
Wydane: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Wydane: (2007)