Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκη,
2005.
|
Reeks: | Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Ιστορία, μουσείο και σχολείο : θέματα και παρατηρήσεις στοιχείων μουσειακής διδακτικής και μουσειακών επισκέψεων σε διασύνδεση με το μάθημα της ιστορίας και της αισθητικής παιδείας /
door: Ανδρέου, Αντρέας Π., 1961-
Gepubliceerd in: (1996) -
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
door: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, et al.
Gepubliceerd in: (1988) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
door: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Gepubliceerd in: (2017) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
door: Καραδήμος, Δημήτριος
Gepubliceerd in: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Gepubliceerd in: (2007)