Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκη,
2005.
|
Schriftenreihe: | Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Ιστορία, μουσείο και σχολείο : θέματα και παρατηρήσεις στοιχείων μουσειακής διδακτικής και μουσειακών επισκέψεων σε διασύνδεση με το μάθημα της ιστορίας και της αισθητικής παιδείας /
von: Ανδρέου, Αντρέας Π., 1961-
Veröffentlicht: (1996) -
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
von: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, et al.
Veröffentlicht: (1988) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
von: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Veröffentlicht: (2017) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
von: Καραδήμος, Δημήτριος
Veröffentlicht: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Veröffentlicht: (2007)