Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
Το μουσείο ως ζωντανός οργανισμός μέσα στον κοινωνικό ιστό καλείται να διατυπώνει συνεχώς νέες προτάσεις, για να τις αποδέχεται ή να τις απορρίπτει, ανάλογα με τις επιδιώξεις του και την κριτική στην οποία τις υποβάλλει. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να οδηγείται στη δράση και να αποποιείται την πα...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Εκδόσεις Πατάκη,
2005.
|
श्रृंखला: | Βιβλία για εκπαιδευτκούς / Πατάκης
|
विषय: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: |
069.15 ΚΑΚ |
---|---|
प्रति Unknown | उपलब्ध होल्ड करें |