Δραστηριότητες γλωσσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο : καλλιέργεια επικοινωνιακών και προγραφικών δεξιοτήτων /

Οι «Δραστηριότητες γλωσσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο» αποτελούν μια ολοκληρωμένη πρόταση διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως μητρικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Το βιβλίο περιλαμβάνει δύο μέρη: Στο πρώτο μέρος δίνονται πολύ συνοπτικά ορισμένα στοιχεία, τα οποία λειτουργούν ως τα απαραίτητα δεδομένα για...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Χατζησαββίδης, Σωφρόνης Α., 1950- (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα: Gutenberg, 1998.
Seri Bilgileri:Παιδαγωγική σειρά / Gutenberg
Konular:
LEADER 04128nam a22002897a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001221017.0
008 190723s1998 gr ||||g |||| 00| 0 gre d
020 |a 960-01-0761-0 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
084 |a 372.21 
100 1 |4 aut  |9 14064  |a Χατζησαββίδης, Σωφρόνης Α.,  |d 1950- 
240 1 0 |a Δραστηριότητες γλωσσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο 
245 1 0 |a Δραστηριότητες γλωσσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο :  |b καλλιέργεια επικοινωνιακών και προγραφικών δεξιοτήτων /   |c Σωφρόνης Χατζησαββίδης 
260 |a Αθήνα:   |b Gutenberg,   |c 1998. 
490 0 |a Παιδαγωγική σειρά / Gutenberg 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Οι «Δραστηριότητες γλωσσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο» αποτελούν μια ολοκληρωμένη πρόταση διδασκαλίας της νέας ελληνικής ως μητρικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Το βιβλίο περιλαμβάνει δύο μέρη: Στο πρώτο μέρος δίνονται πολύ συνοπτικά ορισμένα στοιχεία, τα οποία λειτουργούν ως τα απαραίτητα δεδομένα για την κατανόηση των διδακτικών προτάσεων που ακολουθούν στο δεύτερο μέρος. Μετά την εξέταση της θέσης και της αναγκαιότητας της γλωσσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο, παρουσιάζονται οι ψυχολογικές, κοινωνικές και γλωσσικές προϋποθέσεις των νηπίων και οι προδιαγραφές που θέτουν τα επίσημα κείμενα του Υπουργείου Παιδείας -αλλά και επιστημονικά κείμενα- για τη γλωσσική αγωγή στο νηπιαγωγείο και δίνονται στοιχεία για το είδος και τη λειτουργία των διδακτικών προτάσεων που ακολουθούν. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται 25 διδακτικές δραστηριότητες - πορείες (προφορικού λόγου, δομής, λογοτεχνίας, προαναγνωστικές, προγραφικές), που λειτουργούν ως δείγματα για το σχεδιασμό διδακτικών δραστηριοτήτων - πορειών γλωσσικής αγωγής. Οι αρχές του σχεδιασμού των δραστηριοτήτων στηρίζονται στη φιλοσοφία και τις αρχές που διέπουν τη «διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας», προσαρμοσμένες για παιδιά προσχολικής ηλικίας.  
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62934  |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 69045  |a Ελληνική γλώσσα, Νέα  |x Σπουδή και διδασκαλία(Προσχολική) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 69046  |a Προγραφικές δεξιότητες 
650 7 |a Γραφή  |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική)  |9 62955 
700 1 |a Χατζησαββίδης, Σωφρόνης Α.,  |d 1950-  |t Δραστηριότητες γλωσσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο : καλλιέργεια επικοινωνιακών και προγραφικών δεξιοτήτων  |9 137242 
710 2 |4 pbl  |9 27175  |a Gutenberg 
942 |c BK 
999 |c 73601  |d 73601 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_210000000000000_ΧΑΤ  |7 0  |9 93602  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-07-23  |e Δωρεά Ελένη Νικολαΐδου  |i 05472019  |l 0  |o 372.21 ΧΑΤ  |p 05472019  |r 2019-07-23  |w 2019-07-23  |y BK