Παίζοντας τέχνη με παιδιά : το πρόγραμμα της Έλλης Τρίμη για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας /
Παρουσιάζω αυτό το βιβλίο με πολλή συγκίνηση γιατί αντιπροσωπεύει το οδοιπορικό του προσωπικού μου πάθους για την τέχνη και τη διδακτική της. Ένα οδοιπορικό που τα βασικά του στοιχεία ήταν η χαρά, το κέφι, ο ενθουσιασμός και η ικανοποίηση κατά την παιδαγωγική διαδικασία στο σχολικό περιβάλλον παιδιώ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Θεσσαλονίκη,
2007.
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03466nam a22002777a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20191001221015.0 | ||
| 008 | 190718s2007 gr a|||e |||| 00| 0 gre d | ||
| 020 | |a 978-960-343-738-3 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 372.5 |
| 100 | |4 aut |9 69000 |a Παπαδοπούλου, Μαρία Θ. | ||
| 240 | 1 | 0 | |a Παίζοντας τέχνη με παιδιά |
| 245 | 1 | 0 | |a Παίζοντας τέχνη με παιδιά : |b το πρόγραμμα της Έλλης Τρίμη για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας / |c Μαρία Θ. Παπαδοπούλου. |
| 260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Θεσσαλονίκη, |c 2007. | ||
| 300 | |a 309 σ. : |b εικ. (μερ. έγχρ.) ; |c 24 εκ. | ||
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
| 520 | |a Παρουσιάζω αυτό το βιβλίο με πολλή συγκίνηση γιατί αντιπροσωπεύει το οδοιπορικό του προσωπικού μου πάθους για την τέχνη και τη διδακτική της. Ένα οδοιπορικό που τα βασικά του στοιχεία ήταν η χαρά, το κέφι, ο ενθουσιασμός και η ικανοποίηση κατά την παιδαγωγική διαδικασία στο σχολικό περιβάλλον παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Η προσπάθεια αυτή - ο σχεδιασμός και η μετέπειτα εφαρμογή αυτού του εικαστικού προγράμματος - ξεκίνησε ως ένα πείραμα το οποίο σταδιακά απέκτησε ρίζες, επεκτάθηκε, ενισχύθηκε, και στη συνέχεια κατέληξε σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εικαστικής Παιδείας και Αγωγής στην τέχνη. Η αγάπη μου για την τέχνη και η πίστη μου στη διεύρυνση των οριζόντων που αυτή προσφέρει, αλλά και γενικότερα η αναγνώριση της συνεισφοράς της στην ολοκλήρωση του ατόμου με οδήγησαν στην ενασχόλησή μου με αυτήν στο χώρο της εκπαίδευσης. Η δημιουργία και εφαρμογή αυτού του προγράμματος ήρθαν ως φυσική συνέπεια των παραπάνω. | ||
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 68580 |a Τέχνη |x Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 69001 |a Τέχνη |x Σπουδή και διδασκαλία (Προσχολική) | |
| 650 | 7 | |9 62934 |a Εκπαίδευση, Προσχολική |x Προγράμματα δραστηριοτήτων | |
| 700 | |a Παπαδοπούλου, Μαρία Θ. |t Παίζοντας τέχνη με παιδιά : το πρόγραμμα της Έλλης Τρίμη για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας |9 137221 | ||
| 710 | 2 | |4 pbl |9 27101 |a Κυριακίδης | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 73574 |d 73574 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_500000000000000_ΠΑΠ |7 0 |9 93565 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-07-18 |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης |i 01312019 |l 1 |m 1 |o 372.5 ΠΑΠ |p 01312019 |r 2020-09-01 |s 2020-07-31 |w 2019-07-18 |y BK | ||