Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /

Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρ...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ντολιοπούλου, Έλση (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Τυπωθήτω ; 2005.
Materias:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 372.2 ΝΤΟ
Copia Unknown Disponible  Hacer reserva