Ο εκπαιδευτικός στην τάξη

Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφ...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Fontana, David (Autor)
Další autoři: Λώμη, Μαρίνα (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Σαββάλας, 1996
Edice:Προεκτάσεις στην εκπαίδευση
Témata:
Popis
Shrnutí:Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφέρον του ωστόσο επικεντρώνεται στα πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με τον καλό έλεγχο της τάξης και στην ψυχολογική γνώση που μας επιτρέπει να αναγνωρίσουμε γιατί οι μαθητές φέρονται ορισμένες φορές με τρόπους που αμφισβητούν το κύρος του δασκάλου. Επίσης επισημαίνει τον ρόλο που μπορεί αθέλητα να παίξει το σχολείο και ο δάσκαλος στην πρόκληση και τη διαιώνιση αυτής της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς και το τι μπορούμε να κάνουμε για να τη διοχετεύσουμε σε πιο επιθυμητά και αποδοτικά κανάλια.
Popis jednotky:Τίτλος πρωτοτύπου: Managing classroom behaviour -- Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο
Fyzický popis:240 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-460-168-7