Ο εκπαιδευτικός στην τάξη

Τα αιτία που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου και διοίκησης της τάξης -- Καθοδήγηση και ανάπλαση των προβληματικών συμπεριφορών Το βιβλίο αυτό ερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο εκπαιδευτικός να διευθύνει πιο αποτελεσματικά μια τάξη παιδιών και να διοικήσει το μαθησιακό τους περιβάλλον. Το ενδιαφ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Fontana, David (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Λώμη, Μαρίνα (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Σαββάλας, 1996
Σειρά:Προεκτάσεις στην εκπαίδευση
Θέματα:
Πίνακας περιεχομένων:
  • Πρόλογος στη δεύτερη έκδοση ΜΕΡΟΣ Ι: Τα Αίτια που προκαλούν τα Προβλήματα Ελέγχου και Διοίκησης της Τάξης κεφαλαίο 1: Η Φύση των Προβλημάτων Ελέγχου και Διοίκησης της Τάξης κεφαλαίο 2: Αιτίες των Προβλημάτων Ι: Τα Παιδιά κεφαλαίο 3: Αιτίες των Προβλημάτων II: Το Σχολείο και οι Δάσκαλοι ΜΕΡΟΣ Π: Καθοδήγηση και Ανάπλαση των Προβληματικών Συμπεριφορών κεφαλαίο 4: Στρατηγικές Ι: Η Συμπεριφορική Προσέγγιση κεφαλαίο 5: Στρατηγικές Π: Η Γνωστική Προσέγγιση κεφαλαίο 6: Στρατηγικές III: Τεχνικές Διοίκησης της Τάξης κεφαλαίο 7: Η Συμπεριφορά του Δασκάλου και ο Έλεγχος της Τάξης κεφαλαίο 8: Οι Αυτοαντιλήψεις και η Αυτοδιοίκηση του Δασκάλου Θέματα για Σκέψη και Συζήτηση Βιβλιογραφία Συμπληρωματικά Αναγνώσματα Ευρετήριο