Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
Όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σημασία της πολιτισμικής διάστασης των φυσικών επιστημών και, συνεπώς, την ανάγκη ν' αποτελέσουν αντικείμενο εκπαίδευσης για όλο και περισσότερους πολίτες από τις πιο μικρές ηλικίες. Οι βαθιές αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευ...
Na minha lista:
Autor principal: | Κολιόπουλος, Δημήτριος (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2017
|
Edição: | έκδ., αναθ. και εμπλουτ. |
coleção: | Επιστήμες της αγωγής : διδακτική, αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγηση
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
por: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, et al.
Publicado em: (1988) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
por: Καραδήμος, Δημήτριος
Publicado em: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Publicado em: (2007) -
Εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείου. Παιδιά πάμε μουσείο
por: Γκουργκούτα, Κατερίνα
Publicado em: (2003) -
Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
por: Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία
Publicado em: (2005)