Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /

Όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σημασία της πολιτισμικής διάστασης των φυσικών επιστημών και, συνεπώς, την ανάγκη ν' αποτελέσουν αντικείμενο εκπαίδευσης για όλο και περισσότερους πολίτες από τις πιο μικρές ηλικίες. Οι βαθιές αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κολιόπουλος, Δημήτριος (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2017
Έκδοση:έκδ., αναθ. και εμπλουτ.
Σειρά:Επιστήμες της αγωγής : διδακτική, αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγηση
Θέματα:
LEADER 04558namaa2200325 4500
001 main_63744
003 GR-kkKDBK
005 20191001220605.0
006 a|||||r|||||||||||
008 190201s2017uuuugr#a|||erb||| 000|0 gre d
020 |a 978-618-03-1135-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 507.4 
100 1 |4 aut  |a Κολιόπουλος, Δημήτριος  |9 19741 
245 1 2 |a Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /  |c Δημήτρης Κολιόπουλος 
250 |a έκδ., αναθ. και εμπλουτ. 
260 |a Αθήνα :  |b Μεταίχμιο,  |c 2017 
300 |a xiv, 284, [4] σ. :  |b έγχρ. εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Επιστήμες της αγωγής : διδακτική, αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγηση 
500 |a Το βιβλίο συμπεριλαμβάνεται στη βάση συγγραμμάτων Εύδοξος (κωδικός βιβλίου: 68374597) 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές 
520 |a Όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σημασία της πολιτισμικής διάστασης των φυσικών επιστημών και, συνεπώς, την ανάγκη ν' αποτελέσουν αντικείμενο εκπαίδευσης για όλο και περισσότερους πολίτες από τις πιο μικρές ηλικίες. Οι βαθιές αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια στις αντιλήψεις για το περιεχόμενο και τις μεθόδους της εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες έδωσαν χώρο να αναπτυχθούν κατάλληλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα για την υλοποίηση αυτού του στόχου. Αντικείμενο αυτού του βιβλίου αποτελεί η συστηματική προσέγγιση, από τη σκοπιά της Διδακτικής των φυσικών επιστημών, ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος όπου συναντώνται η σχολική εκδοχή της γνώσης των φυσικών επιστημών με την εκλαϊκευτική γνώση που προσφέρει το μουσείο φυσικών επιστημών. Συζητούνται τόσο θεωρητικά ζητήματα, όπως η φύση και το περιεχόμενο της έννοιας του μουσείου φυσικών επιστημών, όσο και οι πρακτικές δυνατότητες προσέγγισής του από την πλευρά του ελληνικού τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η νέα αυτή έκδοση του βιβλίου, το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2004, ανανεώνει και επικαιροποιεί τη σχετική βιβλιογραφία, συμπληρώνει με περιφερειακά ζητήματα τον υπάρχοντα θεωρητικό ιστό, εισάγει διευκρινίσεις και εκλεπτύνσεις στο επίπεδο της μεθοδολογίας έρευνας ενώ, συγχρόνως, εμπλουτίζει τα πρακτικά ζητήματα που ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς, φοιτητές και ερευνητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης με νέες εφαρμογές που αναπτύχθηκαν την περίοδο από την πρώτη έκδοση μέχρι σήμερα.  
650 4 |a Διδασκαλία σε μουσεία  |9 64682 
650 4 |a Μουσεία  |x Εκπαιδευτικές απόψεις  |9 66027 
650 4 |a Φυσικές επιστήμες  |x Σπουδή και διδασκαλία  |9 57067 
700 1 |a Κολιόπουλος, Δημήτριος  |t Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών  |9 133174 
710 2 |4 pbl  |a Μεταίχμιο  |9 26004 
942 |c BK 
999 |c 68997  |d 68997 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 507_400000000000000_ΚΟΛ  |7 0  |9 86417  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-02-01  |e Αγορά  |i 137642017  |o 507.4 ΚΟΛ  |p 137642017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK