Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
Όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σημασία της πολιτισμικής διάστασης των φυσικών επιστημών και, συνεπώς, την ανάγκη ν' αποτελέσουν αντικείμενο εκπαίδευσης για όλο και περισσότερους πολίτες από τις πιο μικρές ηλικίες. Οι βαθιές αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευ...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Κολιόπουλος, Δημήτριος (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2017
|
Editie: | έκδ., αναθ. και εμπλουτ. |
Reeks: | Επιστήμες της αγωγής : διδακτική, αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγηση
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
door: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, et al.
Gepubliceerd in: (1988) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
door: Καραδήμος, Δημήτριος
Gepubliceerd in: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Gepubliceerd in: (2007) -
Εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείου. Παιδιά πάμε μουσείο
door: Γκουργκούτα, Κατερίνα
Gepubliceerd in: (2003) -
Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
door: Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία
Gepubliceerd in: (2005)