Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
Όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σημασία της πολιτισμικής διάστασης των φυσικών επιστημών και, συνεπώς, την ανάγκη ν' αποτελέσουν αντικείμενο εκπαίδευσης για όλο και περισσότερους πολίτες από τις πιο μικρές ηλικίες. Οι βαθιές αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευ...
保存先:
第一著者: | Κολιόπουλος, Δημήτριος (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2017
|
版: | έκδ., αναθ. και εμπλουτ. |
シリーズ: | Επιστήμες της αγωγής : διδακτική, αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγηση
|
主題: |
類似資料
-
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
著者:: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, 等
出版事項: (1988) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
著者:: Καραδήμος, Δημήτριος
出版事項: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
出版事項: (2007) -
Εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείου. Παιδιά πάμε μουσείο
著者:: Γκουργκούτα, Κατερίνα
出版事項: (2003) -
Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
著者:: Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία
出版事項: (2005)