Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
Όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σημασία της πολιτισμικής διάστασης των φυσικών επιστημών και, συνεπώς, την ανάγκη ν' αποτελέσουν αντικείμενο εκπαίδευσης για όλο και περισσότερους πολίτες από τις πιο μικρές ηλικίες. Οι βαθιές αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Κολιόπουλος, Δημήτριος (Údar) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2017
|
Eagrán: | έκδ., αναθ. και εμπλουτ. |
Sraith: | Επιστήμες της αγωγής : διδακτική, αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγηση
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
le: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, κ.ά.
Foilsithe: (1988) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
le: Καραδήμος, Δημήτριος
Foilsithe: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Foilsithe: (2007) -
Εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείου. Παιδιά πάμε μουσείο
le: Γκουργκούτα, Κατερίνα
Foilsithe: (2003) -
Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
le: Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία
Foilsithe: (2005)