Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
Όλο και περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα αναγνωρίζουν την ιδιαίτερη σημασία της πολιτισμικής διάστασης των φυσικών επιστημών και, συνεπώς, την ανάγκη ν' αποτελέσουν αντικείμενο εκπαίδευσης για όλο και περισσότερους πολίτες από τις πιο μικρές ηλικίες. Οι βαθιές αλλαγές που σημειώθηκαν τα τελευ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κολιόπουλος, Δημήτριος (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2017
|
Έκδοση: | έκδ., αναθ. και εμπλουτ. |
Σειρά: | Επιστήμες της αγωγής : διδακτική, αναλυτικά προγράμματα, αξιολόγηση
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το μουσείο μέσο τέχνης και αγωγής ; Οδηγός επίσκεψης για μαθητές και δασκάλους : θεωρητική, παιδαγωγική προσέγγιση
ανά: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ, κ.ά.
Έκδοση: (1988) -
Μουσεία και νέοι, διάλογος με το παρελθόν, έμπνευση για το μέλλον
ανά: Καραδήμος, Δημήτριος
Έκδοση: (2007) -
Μουσεία 04 : 3 μέρες για τα Μουσεία : Μουσειοπαιδαγωγική Οργάνωση και Διοίκηση Πολιτισμού, αρχιτεκτονικός και μουσειολογικός προγραμματισμός και σχεδιασμός " Κόσμοι Πολιτισμού" στην Ελλάδα : εκπαιδευτικό συμπόσιο 7-9 Μαϊου 2004 /
Έκδοση: (2007) -
Εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείου. Παιδιά πάμε μουσείο
ανά: Γκουργκούτα, Κατερίνα
Έκδοση: (2003) -
Μουσείο, σχολείο : αντικριστές πόρτες στη γνώση /
ανά: Κακούρου-Χρόνη, Γεωργία
Έκδοση: (2005)