Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β', κοινωνικογνωστικές θεωρίες αυτορρύθμιση της συμπεριφοράς της μάθησης /

Η σειρά "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης" πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδ...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Autor)
Format: Książka
Wydane: Αθήνα : [χ.ό.], 2006
Hasła przedmiotowe: