Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β', κοινωνικογνωστικές θεωρίες αυτορρύθμιση της συμπεριφοράς της μάθησης /

Η σειρά "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης" πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδ...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (VerfasserIn)
Format: Buch
Veröffentlicht: Αθήνα : [χ.ό.], 2006
Schlagworte: