Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β', κοινωνικογνωστικές θεωρίες αυτορρύθμιση της συμπεριφοράς της μάθησης /

Η σειρά "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης" πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδ...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (مؤلف)
التنسيق: كتاب
منشور في: Αθήνα : [χ.ό.], 2006
الموضوعات: