Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /
Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφοί Κυριακίδη,
1985
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή : με παραδείγματα από τα βιβλία του δημοτικού σχολείου /
ανά: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Έκδοση: (1995) -
Αξιολόγηση /
ανά: Mialaret, Gaston, 1918-2016, κ.ά.
Έκδοση: (1978) -
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας : από το έργο του Ιωσήφ Σολομών στις σημερινές προσπάθειες στην Ελλάδα και αλλού /
Έκδοση: (2005) -
Εκπαιδευτική αξιολόγηση /
ανά: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944-
Έκδοση: (1997) -
Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /
ανά: Χαρίσης, Αθανάσιος Ε.
Έκδοση: (2006)