Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /
Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Έκδοση: | Θεσσαλονίκη :
        Αδελφοί Κυριακίδη,
    
      1985 | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή : με παραδείγματα από τα βιβλία του δημοτικού σχολείου /        
                  
 ανά: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
 Έκδοση: (1995)
- 
                
        
          Αξιολόγηση /        
                  
 ανά: Mialaret, Gaston, 1918-2016, κ.ά.
 Έκδοση: (1978)
- 
                
        
          Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας : από το έργο του Ιωσήφ Σολομών στις σημερινές προσπάθειες στην Ελλάδα και αλλού /        
                          
 Έκδοση: (2005)
- 
                
        
          Εκπαιδευτική αξιολόγηση /        
                  
 ανά: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944-
 Έκδοση: (1997)
- 
                
        
          Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /        
                  
 ανά: Χαρίσης, Αθανάσιος Ε.
 Έκδοση: (2006)