Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης : δυνατότητες και όρια /

Η εργασία αυτή αποτελεί συμβολή στη μελέτη της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης, κυρίως σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες της στη σχολική τάξη. Βασική της θέση είναι η άποψη ότι μόνο η διαμορφωτική αξιολόγηση, σε συνδυασμό με τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας, μπορεί να συντελέσει ουσιαστικά στη βελτίωσ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παπαναούμ, Ζωή Π. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Αδελφοί Κυριακίδη, 1985
Θέματα:

Παρόμοια τεκμήρια