Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Сохранить в:
Главный автор: | Κούσουλας, Φώτης (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
по: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Опубликовано: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
по: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Опубликовано: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
по: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Опубликовано: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
по: Πηγιάκη, Πόπη
Опубликовано: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
по: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., κ.ά.
Опубликовано: (1950)