Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Κούσουλας, Φώτης (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
ανά: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Έκδοση: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
ανά: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Έκδοση: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
ανά: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Έκδοση: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
ανά: Πηγιάκη, Πόπη
Έκδοση: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
ανά: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., κ.ά.
Έκδοση: (1950)