Σχεδιασμός και εφαρμογή διαθεματικής διδασκαλίας /
Η διαθεματικότητα στην προσέγγιση της γνώσης δεν αποτελεί αυτοσκοπό ή κανόνα για τη διδακτική. Με στόχο την αυθεντική επικοινωνία του μαθητή με το περιβάλλον, έχει μια δυναμική ευέλικτης προσαρμογής σε ανάγκες τις οποίες προκαλεί η φυσική διαδικασία προσέγγισης της γνώσης, συνδυαζόμενες πάντα με τις...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Κούσουλας, Φώτης (Awdur) |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2004
|
Pynciau: |
Eitemau Tebyg
-
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
gan: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Cyhoeddwyd: (2002) -
Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση : εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
gan: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946-
Cyhoeddwyd: (2004) -
Το σύστημα του καταμερισμού των μαθητών σε συνεργαζόμενες ομάδες και η εφαρμογή του
gan: Παπανδρέου, Ανδρέας Σπ.
Cyhoeddwyd: (1959) -
Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία /
gan: Πηγιάκη, Πόπη
Cyhoeddwyd: (2010) -
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
gan: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., et al.
Cyhoeddwyd: (1950)