Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
Το ελληνικό σύστημα χαρακτηρίζεται από έντονα συμπτώματα αποξένωσης, τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών, με συνέπειες πολύ αρνητικές για την παραπέρα πορεία του. Οι εκπαιδευτικοί έχουν μεταβληθεί σε διαχειριστές προσχεδιασμένων μοντέλων και οι μαθητές καλούνται να συμμετάσχουν σε διδακτικές...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
出版事項: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2006
|
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: |
372 ΧΡΥ |
---|---|
所蔵 Unknown | 利用可 予約する |