Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /

Το ελληνικό σύστημα χαρακτηρίζεται από έντονα συμπτώματα αποξένωσης, τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών, με συνέπειες πολύ αρνητικές για την παραπέρα πορεία του. Οι εκπαιδευτικοί έχουν μεταβληθεί σε διαχειριστές προσχεδιασμένων μοντέλων και οι μαθητές καλούνται να συμμετάσχουν σε διδακτικές...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Χρυσαφίδης, Κώστας (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Έκδοση: Αθήνα : Gutenberg, 2006
Θέματα:
LEADER 02937namaa2200241 4500
001 main_58610
003 GR-kkKDBK
005 20191001220141.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170728suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d
020 |a 960-01-0551-0 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372 
100 1 |4 aut  |a Χρυσαφίδης, Κώστας  |9 38513 
245 1 0 |a Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία :  |b η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /  |c Κώστας Χρυσαφίδης 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 2006 
520 |a Το ελληνικό σύστημα χαρακτηρίζεται από έντονα συμπτώματα αποξένωσης, τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών, με συνέπειες πολύ αρνητικές για την παραπέρα πορεία του. Οι εκπαιδευτικοί έχουν μεταβληθεί σε διαχειριστές προσχεδιασμένων μοντέλων και οι μαθητές καλούνται να συμμετάσχουν σε διδακτικές διαδικασίες που ελάχιστα παίρνουν υπόψη τους τα προβλήματα, τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Αυτή την αρνητική εικόνα επιδιώκει να ανατρέψει η Βιωματική - Επικοινωνιακή διδασκαλία, γνωστή και ως μέθοδος Project. Η μέθοδος αυτή, στηριγμένη στις αρχές της "Προοδευτικής Εκπαίδευσης", τονίζει, στις μέρες μας ιδιαίτερα, την επικοινωνιακή διάσταση της διδασκαλίας, προσπαθώντας να βοηθήσει στη δημιουργία αυτόνομων και ενεργητικών πολιτών, ικανών να αντιμετωπίζουν τα ποικίλα προβλήματα της εποχής μας, μιας εποχής που χαρακτηρίζεται για τη ρευστότητα και την ταχύτητά της, με ποικίλες κοινωνικές ανακατατάξεις και με αμείλικτη την παρέμβαση της τεχνολογίας. 
650 4 |a Μέθοδος Project (Εκπαίδευση)  |9 67776 
700 1 |a Χρυσαφίδης, Κώστας  |t Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο  |9 128546 
710 2 |4 pbl  |a Gutenberg  |9 27175 
942 |c BK 
999 |c 63294  |d 63294 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 372_000000000000000_ΧΡΥ  |7 0  |9 80219  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-07-28  |e Δωρεά Γεωργίου Ι. Δόδουρα  |i 67352017  |l 4  |m 1  |o 372 ΧΡΥ  |p 67352017  |r 2022-02-01  |s 2021-11-08  |w 2019-04-29  |y BK