Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
Το ελληνικό σύστημα χαρακτηρίζεται από έντονα συμπτώματα αποξένωσης, τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών, με συνέπειες πολύ αρνητικές για την παραπέρα πορεία του. Οι εκπαιδευτικοί έχουν μεταβληθεί σε διαχειριστές προσχεδιασμένων μοντέλων και οι μαθητές καλούνται να συμμετάσχουν σε διδακτικές...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Χρυσαφίδης, Κώστας (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2006
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
ανά: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Έκδοση: (2002) -
Η Μέθοδος Project : μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη /
ανά: Frey, Karl
Έκδοση: (2002) -
Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
ανά: Harris-Helm, Judy, κ.ά.
Έκδοση: (2002) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
ανά: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Έκδοση: (2003) -
Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /
ανά: Ντολιοπούλου, Έλση
Έκδοση: (2005)