|
|
|
|
| LEADER |
01377namaa2200253 4500 |
| 001 |
main_58599 |
| 003 |
GR-kkKDBK |
| 005 |
20191023112029.0 |
| 006 |
a|||||r||||||||||| |
| 008 |
170728suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d |
| 999 |
|
|
|c 63282
|d 63282
|
| 020 |
|
|
|a 960-333-310-7
|
| 040 |
|
|
|a GR-kkKDBK
|b gre
|d GR-kkKDBK
|e AACR2
|
| 082 |
0 |
|
|a 375
|
| 100 |
1 |
|
|4 aut
|a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,
|d 1946-
|9 2634
|
| 245 |
1 |
2 |
|a Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση :
|b εννοιοκεντρική αναπλαισίωση και σχέδια εργασίας /
|c Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας
|
| 260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Γρηγόρη,
|c 2002
|
| 650 |
|
4 |
|a Διεπιστημονική προσέγγιση στην εκπαίδευση
|9 60453
|
| 650 |
|
7 |
|a Διαθεματικότητα στην εκπαίδευση
|9 61667
|2 GR-kkKDBK
|
| 650 |
|
7 |
|a Ομαδική εργασία στην εκπαίδευση
|9 64064
|2 GR-kkKDBK
|
| 700 |
1 |
|
|a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,
|d 1946-
|t Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση
|9 128536
|
| 710 |
2 |
|
|4 pbl
|a Γρηγόρης
|9 29778
|
| 942 |
|
|
|c BK
|
| 952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 ddc
|4 0
|6 375_000000000000000_ΜΑΤ
|7 0
|9 80206
|a KDBK
|b KDBK
|c LCR
|d 2017-07-28
|e Δωρεά Γεωργίου Ι. Δόδουρα
|i 67372017
|l 1
|o 375 ΜΑΤ
|p 67372017
|r 2021-11-23
|s 2021-10-22
|w 2019-04-29
|y BK
|