Εκπαιδευτική αξιολόγηση /
Η αξιολόγηση είναι το πιο παλιό, αλλά και το πιο νέο αντικείμενο ενδιαφέροντος στην Ελληνική Εκπαίδευση. Τώρα διαπιστώνεται η ανάγκη για μια νέα θεώρηση των αντιλήψεων περί αξιολόγησης, όχι μόνο μέσα στα στενά πλαίσια της εξέτασης και της επιθεώρησης, αλλά σε ευρύτερα, και προπάντων ορθότερα και περ...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Γρηγόρης,
19972003.
|
主題: |
要約: | Η αξιολόγηση είναι το πιο παλιό, αλλά και το πιο νέο αντικείμενο ενδιαφέροντος στην Ελληνική Εκπαίδευση. Τώρα διαπιστώνεται η ανάγκη για μια νέα θεώρηση των αντιλήψεων περί αξιολόγησης, όχι μόνο μέσα στα στενά πλαίσια της εξέτασης και της επιθεώρησης, αλλά σε ευρύτερα, και προπάντων ορθότερα και περισσότερο επιστημονικά πλαίσια. Διαπιστώνεται επί πλέον η ανάγκη για ουσιαστικότερη και επωφελέστερη χρήση τόσο της διδασκαλίας όσο και των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης. |
---|---|
物理的記述: | 2 τ. ; 25 εκ. |
ISBN: | 960-222-148-8 960-333-170-8 |