Εκπαιδευτική αξιολόγηση /

Η αξιολόγηση είναι το πιο παλιό, αλλά και το πιο νέο αντικείμενο ενδιαφέροντος στην Ελληνική Εκπαίδευση. Τώρα διαπιστώνεται η ανάγκη για μια νέα θεώρηση των αντιλήψεων περί αξιολόγησης, όχι μόνο μέσα στα στενά πλαίσια της εξέτασης και της επιθεώρησης, αλλά σε ευρύτερα, και προπάντων ορθότερα και περ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944- (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Γρηγόρης, 19972003.
主題:
その他の書誌記述
要約:Η αξιολόγηση είναι το πιο παλιό, αλλά και το πιο νέο αντικείμενο ενδιαφέροντος στην Ελληνική Εκπαίδευση. Τώρα διαπιστώνεται η ανάγκη για μια νέα θεώρηση των αντιλήψεων περί αξιολόγησης, όχι μόνο μέσα στα στενά πλαίσια της εξέτασης και της επιθεώρησης, αλλά σε ευρύτερα, και προπάντων ορθότερα και περισσότερο επιστημονικά πλαίσια. Διαπιστώνεται επί πλέον η ανάγκη για ουσιαστικότερη και επωφελέστερη χρήση τόσο της διδασκαλίας όσο και των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης.
物理的記述:2 τ. ; 25 εκ.
ISBN:960-222-148-8
960-333-170-8