Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
保存先:
その他の著者: | Caldin, Roberta (編集者), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (編集者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
シリーズ: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
主題: |
類似資料
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
著者:: Molnar, Alex, 等
出版事項: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
著者:: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
出版事項: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
著者:: Αβραμίδης, Ηλίας
出版事項: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
著者:: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
出版事項: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
著者:: Σαλβαράς, Γιάννης
出版事項: (2016)