Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Salvato in:
Altri autori: | Caldin, Roberta (Redattore), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Redattore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Serie: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
di: Molnar, Alex, et al.
Pubblicazione: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
di: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Pubblicazione: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
di: Αβραμίδης, Ηλίας
Pubblicazione: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
di: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Pubblicazione: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
di: Σαλβαράς, Γιάννης
Pubblicazione: (2016)