Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Αποθηκεύτηκε σε:
Údair Eile: | Caldin, Roberta (Eagarthóir), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Eagarthóir) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Sraith: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
le: Molnar, Alex, κ.ά.
Foilsithe: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
le: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Foilsithe: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
le: Αβραμίδης, Ηλίας
Foilsithe: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
le: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Foilsithe: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
le: Σαλβαράς, Γιάννης
Foilsithe: (2016)