Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Enregistré dans:
Autres auteurs: | Caldin, Roberta (Éditeur intellectuel), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Éditeur intellectuel) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Collection: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
par: Molnar, Alex, et autres
Publié: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
par: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Publié: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
par: Αβραμίδης, Ηλίας
Publié: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
par: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Publié: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
par: Σαλβαράς, Γιάννης
Publié: (2016)