Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Tallennettuna:
Muut tekijät: | Caldin, Roberta (Toimittaja), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Toimittaja) |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek |
Julkaistu: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Sarja: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Aiheet: |
Samankaltaisia teoksia
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
Tekijä: Molnar, Alex, et al.
Julkaistu: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
Tekijä: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Julkaistu: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
Tekijä: Αβραμίδης, Ηλίας
Julkaistu: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
Tekijä: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Julkaistu: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
Tekijä: Σαλβαράς, Γιάννης
Julkaistu: (2016)