Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Guardado en:
Otros Autores: | Caldin, Roberta (Editor ), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Editor ) |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Colección: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
por: Molnar, Alex, et al.
Publicado: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
por: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Publicado: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
por: Αβραμίδης, Ηλίας
Publicado: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
por: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Publicado: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
por: Σαλβαράς, Γιάννης
Publicado: (2016)