Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Caldin, Roberta (Επιμελητής έκδοσης), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Επιμελητής έκδοσης) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Σειρά: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
ανά: Molnar, Alex, κ.ά.
Έκδοση: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
ανά: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Έκδοση: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
ανά: Αβραμίδης, Ηλίας
Έκδοση: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
ανά: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Έκδοση: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
ανά: Σαλβαράς, Γιάννης
Έκδοση: (2016)